Nieuws Analyseer uw mobiel verbruik met onze vernieuwde Klantenzone
Uw mobiele vloot is een essentieel onderdeel van de communcatie tussen uw medewerkers, uw klanten en uw leveranciers. Vaak neemt mobiele communicatie wel een flinke hap uit het bedrijfsbudget. Het is dan ook belangrijk om het verbruik van alle gebruikers nauwkeuring op te volgen.
Onze vernieuwde Klantenzone helpt u graag bij deze analyse. Met de volgende 5 tips haalt u alles uit deze gebruiksvriendelijke tool.
Tip 1: Personaliseer uw Klantenzone
Voer de organisatiestructuur van uw bedrijf in uw Klantenzone in. Maak afdelingen aan en verbind namen aan telefoonnummers. Op deze manier behoudt u steeds het overzicht en kan u op elk moment efficiënt het verbruik opvolgen.
Tip 2: Voer analyses uit op verschillende niveaus
Met de Klantenzone kan u uw mobiele vloot en bijhorende uitgaven op verschillende manieren analyseren:
- Bekijk de belangrijkste financiële info van de voorbije maand
- Volg evoluties doorheen het jaar op
- Zoom in op de details van het verbruik van uw departementen of van al uw medewerkers afzonderlijk
Tip 3: Pas de tariefplannen van uw medewerkers tijdig aan
Dankzij de analysetool ziet u meteen de evoluties in het verbruik. Overschrijdt een departement of een bepaalde medewerker de datalimiet? Dan kan u meteen ingrijpen.
Een concreet voorbeeld: sinds de lockdown is telewerken in veel bedrijven de norm, wat natuurlijk een impact heeft op het dataverbruik. In uw Klantenzone kan u eenvoudig de evolutie van het vebruik analyseren en zien welke medewerkers nood hebben aan meer data. Via de Business Zone kan u vervolgens snel het tariefplan van die medewekers wijzigen, zodat ze in de komende weken efficiënt kunnen telewerken, zonder hun datalimiet te overschrijden.
Tip 4: Maak gebruik van de standaardrapporten
De vernieuwde Klantenzone stelt een bibliotheek vol standaardrapporten tot uw beschikking, zodat u snel en eenvoudig een rapport kan opstellen en downloaden in verschillende formaten (csv, xml of pdf).
Tip 5: Update uw Klantenzone
Wist u dat er ook een geavanceerde versie bestaat van de Klantenzone? Met deze betalende versie past u uw Klantenzone nog beter aan uw noden aan. U kan gepersonaliseerde rapporten samenstellen en die maandelijks automatisch naar de belangrijkste stakeholders versturen. Ook maakt u eenvoudig eigen filters aan, die bijvoorbeeld enkel de rapportgegevens voor gebruikers met een bepaald abonnement tonen.
Om gebruik te maken van de geavanceerde versie, moet u deze eerst laten activeren. Neem hiervoor contact op met uw accountmanager.
Nog geen kennis gemaakt met de vernieuwde Klantenzone? Bekijk dan zeker onze tutorial en ga aan de slag!